Kontakta oss på tlf 0415 40025

Köper du Näsgård köper du också en stark support!

Support är en stor del utav Näsgårds programpaket. När du köper ett Näsgårdprogram eller en modul kan du också vara säker på att du får hjälp och support innan du köper, under installationen och inte minst efter att programmet är igång.

Om du stöter på problem och har frågor om teknik, funktion, regler eller liknande då är det bara till att plocka upp telefonen och ringa till supportteamet! Det finns ingen begränsning av antal timmar för din användning av supporten till ditt program.

För många lantbrukare är trygg support en viktig parameter när man väljer växtodlingsprogram. Det borde det också vara. På Datalogisk vill vi också se till att du får ut maximalt av ditt program, så att du kan styra ditt företag mot mer effektivitet, optimering av resurser och en utökad produktion.

Hur hjälper vi dig?

Vi kan alltid hjälpa dig via telefon, e-post eller fjärrsupport dagtid. Om du behöver mer detaljerad hjälp kommer vi till dig och du är alltid välkommen att komma till oss, så fort coronaläget tillåter.

Under menyraden på vår webbplats datalogisk.se kan du se hur vi kan ge dig fjärrsupport. Du hittar också uppdaterade manualer och instruktioner för de olika programmen.

Kundansvarig och säljare Caroline Andersson kan kontaktas på tel. +46 (0) 73-054 13 49,
e-post caroline.andersson@datalogisk.se.

Per Olof Klang kan kontaktas på tel. +46 (0) 70-853 91 74, e-post per-olof.klang@datalogisk.se.

Alternativt nås båda via Datalogisk växel tel. +46 (0) 415-400 25

Datalogisk.se